Publication:
Fostering english as a foreign language competence through the implementation of critical thinking related tasks :

dc.contributor.authorNúñez Pardo, Astrid
dc.contributor.authorTéllez, María Fernanda
dc.contributor.corporationUniversidad Externado de Colombia. Facultad de Ciencias delaEducación.
dc.creator.authorPineda Báez, Clelia Zobeida
dc.date.accessioned2019-03-04T03:59:49Z
dc.date.available2019-03-04T03:59:49Z
dc.date.issued2003
dc.description.contentLIBRO(S): Searching for improved EFL classroom environments :the role ofcritical thinking related tasks /;Clelia Pineda Baez ; con la colaboracion de Astrid Nuñez Pardo,Maria Fernanda Tellez. -- Bogotá : Universidad;Externado de Colombia, 2003. -- 281 p. : il. ; 18 cm. --ISBN9586168077.
dc.description.projectidIP 1205-11-11349
dc.format.dimensions28 cm. + 1 disquete.
dc.format.extent92 h
dc.format.otheril.
dc.identifier.bibliographicCitationIncluye bibliografia.
dc.identifier.urihttps://repositorio.minciencias.gov.co/handle/20.500.14143/32029
dc.publisher.nameUniversidad Externado de Colombia,
dc.publisher.placeBogotá :
dc.subject.lembESTUDIOS CIENTIFICOS DE LA Educación
dc.subject.lembINGLES - ENSEÑANZA
dc.subject.lembENSEÑANZA UNIVERSITARIA
dc.subject.lembMETACOGNICION
dc.titleFostering english as a foreign language competence through the implementation of critical thinking related tasks :
dc.title.alternativeFomento de la compentencia en inglés como lengua extranjera a través de la aplicación de tareas que involucran habilidades de pensamiento crítico.
dspace.entity.typePublication

Files

Collections